Sunday, December 1, 2013

aduhh..seram nak membuang..sembelit lagiiii


adoiii, sakitnya punggung..sembelit lagi..ada yang rasa takut saat nak membuang air besar. Bagi ibu2 yang berpantang, sembelit adalah suatu keadaan yang mengerikan & wana sendiri dah rasai nya. Fobia la hai..

apa yang menyebabkan sembelit ni??
  • pemakanan ---->> faktor utama **
  • perubahan hormon
  • kesan daripada pengambilan ubat-ubatan
  • perubahan bentuk badan manusia

Sebelum temui Shaklee, jadual "membuang" 2 hari sekali..jadi, kalau kita banyak makan, pembuangan yang tak lawas bakal mengundang kepada berat badan yang tak stabil...kejap naik, kejap turun.. Hingga lah ku temui Shaklee, hari2 "membuang" tanpa cirit birit tau. perut sangat2 selesa.

Wana consume slimming set shaklee yang terdiri daripada alfalfa complex, lecithin..dan penambahan B complex & ostematrix.

dalam set wana consume ni ada Alfalfa complex yang fungsi nya sangat banyak dalam post2 nya yang lepas, dan salah satu nya adalah membantu pelawasan (tanpa cirit birit atau sakit perut tau). proses nya semulajadi.



Selain daripada tu, wana juga ada consume Ostematrix. untuk membekalkan calsium, untuk ilangkan lenguh2 badan, cramp..dalam ostematrix ni ada unsur magnesium yang melicinkan proses pembuangan, melembutkan najis .

Selain daripada tu apa yang anda boleh consume untuk mengatasi sembelit ni??


boleh dapatkan Herb-lax. Mengandungi herba-herba yang sesuai untuk detox usus. Pengambilan Herb-lax ni amat digalakkan sebelum mengambil apa2 vitamin yang lain bagi memastikan usus bersih dan memudahkan penyerapan zat2 & nutrien daripada vitamin yang lain.


Selain daripada tu, anda juga terutama yang ada anak-anak yang kerap sembelit, boleh dapatkan Meal shakes. Banyak fungsi2 & khasiatnya seperti yang dibincangkan dalam post yang lepas. Antara khasiatnya termasuk lah mengatasi sembelit:
Meal Shakes ni mengandungi serat yang penting terutama dalam pergerakan usus bagi mengelakkan sembelit




KLIK di sini untuk (TESTIMONI)


JADI APA ANDA TUNGGU LAGI??

TERUS HUBUNGI SAYA
0199904429 WANA SHAKLEE ID 918791
@ EMAIL
tulipcomey@gmail.com

UNTUK MENDAPATKAN VITAMIN ANDA HARI INI!!

JANGAN BIARKAN HIDUP ANDA TERGANGGU KERANA SEMBELIT














No comments:

Post a Comment