Thursday, December 26, 2013

CABARAN DAY 8 (entri 1) destinasi pelancongan impian

bercerita tentang tempat pelancongan....perkara yang terbayang dalam kepala wana 2 benda iaitu gajet & tulip.. jadi wana pasti semua dapat teka kan ke mana?? KOREA & BELANDA. Mesti bagi yang lain, suka g tempat2 shopping..tapi wana kurang suka ber shopping..melainkan kalau ade keperluan untuk ke situ.

Bercerita tentang tempat pelancongan impian, tempat pertama berkaitan Gajet, wana bukan la jenis suka tukar2 gajet..tapi suka tengok kecanggihan teknologi...kalau ada lebih $$$ , apa salahnya grab..hahaha..Oleh kerana gemar dengan drama & movie korea (tak la fanatik ye..), maka nak merasai sendiri suasana di sana. Ada gak survey rate nak ke sana, in shaa Allah :)

ngeee.. :)

kita story tentang bunga pulak ya..Wana seorang perempuan yang kurang suka bunga (mesti orang lain suka kan??)tapi entah macam mana boleh jatuh hati kat tulip..sebab tu, dikalangan geng2 online dolu2, kenal wana dengan nickname Tulipcantek :) 

Masih wana ingat lagi..Bunga pertama yang wana terima yang sangat bermakna dalam hidup wana adalah daripada husband wana time wana konvo master..mesti dia nampak muka wana lain kan..hehehe.(malu i)..tu bunga pertama yang wana dapat dari seorang lelaki, sejambak mawar merah yang fresh..

Macam mana hati ni tak jatuh chenta dengan tulip..jom la tengok website ni & anda akan faham...klik link ni ye.. (Tulip Garden).. cantik nya..segar mata memandang.. Subhanallah.



Tempat ketiga adalah di Australia. Yang ni in shaa Allah kalau ada peluang nak buat attachment kat sini nanti, ada kawan supervisor master wana kat Melbourne yang buat research tentang TB yang lebih advance. In shaa Allah.

Buat masa ni, jalan2 dalam negara dulu sebab masih ada lagi tempat2 menarik yang masih belum dikunjungi.

Salam sayang
~Wana ~







No comments:

Post a Comment