Saturday, October 19, 2013

Salam Pembuka Bicara

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Salam perkenalan, saya owner page http://voguevitamin.blogspot.com/  
alhamdulillah dan terima kasih kepada yang sudi singgah ke page saya.

Saya Nurazwana binti Zakaria (boleh panggil saya Wana), mama kepada my dear princess yang cantik, Nur Maisarah dan isteri kepada jejaka yang sentiasa hensem di hati saya, Nor Affandi Mohamed Adzha. Buat masa ni menetap di Kuala Terengganu. Tapi xtau lepas ni berpindah lagi :) heee.

Berkelulusan Sarjana Sains (Imunologi Perubatan) dari Universiti Sains Malaysia, meminati bidang penyelidikan terutama bidang Sains Perubatan & juga minat berbisnes. In shaa Allah, akan menyambung phD pada tahun hadapan, 2014.

Wana jatuh hati pada Shaklee ni kerana kualiti yang ada pada Shaklee, maksud Wana rangkaian produk Shaklee ni datang nya daripada hasil penyelidikan. Wana sedia maklum & faham bagaimana susahnya menghasilkan sesuatu yang berkualiti, apatah lagi untuk menghasilkan sesuatu yang bermanfaat kepada masyarakat secara menyeluruh.

Wana & family memilih Shaklee sebagai vitamin kesihatan & kecantikan kami kerana SHAKLEE mempunyai KUALITI yang tersendiri yang tidak ada pada produk lain (maaf ye pd penjual produk lain). Kami sekeluarga sangat berpuashati dengan SHAKLEE.

Sekarang SHAKLEE dah dikenali oleh segenap masyarakat, alhamdulillah ramai yang telah menjadikannya sebagai vitamin untuk diri, keluarga, anak, parents. alhamdulillah

SHAKLEE sentiasa di hati.

Kepada yang berminat, untuk dapatkan SHAKLEE anda, jangan segan silu untuk terus hubungi Wana & in shaa Allah saya akan cuba membantu.

SHAKLEE sihat, cantik & bahagia





saya SID kesihatan & kecantikan anda,

Nurazwana Zakaria
ID shaklee 918791

No comments:

Post a Comment