Thursday, October 17, 2013

SET RESDUNG SHAKLEE

kali ni, wana nak story tentang SET RESDUNG SHAKLEE. 

mungkin sesetengah daripada kita merasa terganggu dengan hidung yang sentiasa berair, nak buat kerja pun terasa kurang selesa kerana terpaksa pegang tisu atau sapu tangan.

kami di Shaklee in shaa Allah dapat membantu dengan SET RESDUNG SHAKLEE.


apa yang ada dalam SET RESDUNG SHAKLEE?

KOMBINASI TERBAIK alfalfa complex + B complex + Vitamin C shaklee



JOM kita tengok apa khasiat setiap vitamin & fungsi nya dalam set resdung ni


Alfalfa complex : mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri, ia nya kaya dengan sumber klorofil dan bantu mengurangkan keradangan terutama akibat eczema, resdung (sinus), alergi (allergy), dan gegata (hives). Walaubagaimanapun, pesakit SLE tak digalakkan mengambil Alfalfa complex ni.

B complex: B6 di dalam B complex Shaklee penting untuk pemuliharaan selaput lendir yang sihat dan membantu pengeluaran antibodi badan, bantu dalam pembinaan protein dalam badan, membantu hati menghasilkan glikogen yang diperlukan oleh kulit untuk singkirkan sel-sel mati, memelihara sistem saraf dan berfungsi sebagai anti stress.

Vitamin C: bertindak sebagai anti-histamin tanpa perlu kita mengalami side effect daripada pengambilan 'drug anti-histamin', menstabilkan pengeluaran histamin dalam tubuh, meningkatkan fungsi T-cell & macrophage (untuk pertahanan badan), meningkatkan oksigenasi pada tisu-tisu dalam badan, bantu meningkatkan penyumbuhan tisu.


Wana sendiri consume Alfalfa complex & b complex yang juga merupakan kombinasi dalam slimming set Shaklee..NAH..bagus kan, bukan hanya berfungsi dalam set untuk slim, tapi juga untuk membantu merawat resdung/alergik/eczema. Vitamin yang meliputi segala aspek kesihatan, kecantikan & seterusnya kebahagiaan.

WOW!!! apa tunggu lagi?? JOM dapatkan vitamin anda hari ni.. SMS/WHATSAPP/LINE 0199904429 untuk HARGA BEST!!!


No comments:

Post a Comment