Friday, October 18, 2013

untuk mu HERO & HEROIN ku

entri kali ni berkisar tentang HERO & HEROIN.

siapa HERO? siapa HEROIN nya? HERO & HEROIN yang saya maksudkan adalah ayah & ibu kita yang telah banyak berjasa menjaga, mendidik, mengasuh, membesarkan kita menjadi seseorang pada hari ini. Hanya Allah yang dapat membalas jasa & pengorbanan kalian. bila bercakap tentang parents, mesti bergenang air mata. mungkin diri ini terlalu sensitif atau fitrah sebegitu.



HERO & HEROIN kita ini tak pernah mengadu sakit-sakit apa, lenguh2 ke kan.Bila anak cucu berkumpul, digagahkan kudrat nya dengan hati yang gembira memasak, melayan kerenah cucu. Apa peranan kita sebagai anak? cuba dekati mereka, tanya ada masalah, kalau tak ada..kita diam2 intai..mungkin malam2 sebelum tidur, mak ayah kita urut2 kaki, tepuk2 belakang kerana aktif seharian.

Dapatkan yang TERBAIK buat parents kita dengan SET penjagaan sendi & tulang dengan kombinasi ADVANCED JOINT HEALTH TABLET (lebih fokus kepada kesihatan sendi) + OSTEMATRIX (membekalkan calsium, membantu hilangkan lenguh & sengal2 badan serta sakit belakang, membantu untuk mengelakkan osteoporosis)


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Testimoni Abah wana sendiri

alhamdulillah Abah wana consume ostematrix sebagai vitamin kesihatannya. Sebelum ni abah kerap cramp, lenguh2 badan, sakit2 belakang. Alhamdulillah setelah mengamalkan Ostematrix Shaklee, bangun pagi segar & bertenaga & kini tiada lagi masalah seumpamanya.


apa kata pengguna lain??






untuk keterangan lanjut terus sahaja hubungi saya SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR 
SHAKLEE ID 918791 nurazwana zakaria

SMS/WHATSAPP/LINE 0199904429 / email tulipcomey@gmail.com




No comments:

Post a Comment