Friday, December 20, 2013

CABARAN DAY 1 (ENTRI 2) Kisah si Sendi ...

Entri kali ini berkisar tentang sakit sendi, biasa kita tengok parents kita ada mengadu lenguh2, ada yang minta kita picitkan kaki, tangan. Seiring dengan peningkatan usia, dengan pemakanan yang kurang dijaga maka perkara2 ini dengan sukarela nya mengundang kepada simptom2 yang tidak diundang.



Wana teringat mak cik wana, berumur dalam lingkungan 50 tahun..Kerap berulang ke klinik untuk dapatkan rawatan untuk masalah lututnya yang menurut Doktor pelincirnya sudah berkurang. Sebab tu, mak cik rasa sengal2 dan sakit di bahagian lutut. Menurut mak cik, Doktor cadangkan mak cik ambil injection di bahagian sendi.



Mengenangkan demikian, mak cik mencari alternatif lain untuk merawat masalah sendi nya tu dan sampai ke hari ni mak cik boleh bergerak normal dan aktif seperti dulu dengan hanya consume OSTEMATRIX. Alhamdulillah. Jumpa time kenduri sepupu baru2 ni, excited mak cik bercerita. Ada mak cik2 lain yang bertanya pasal Shaklee juga. Ada yang nak mencuba ostematrix.

Tu bab mak cik wana & ostematrix. Sebelum ni wana ada bercerita tentang Abah yang lenguh2 kaki dan ada visceral fat yang tinggi. Abah consume OSTEMATRIX dan OMEGA GUARD. Alhamdulillah hingga ke hari ni, abah aktif seperti dulu2 dan yang BEST..abah loss inch dan loss weight. Selain OSTEMATRIX, OMEGA GUARD juga membantu dalam kesihatan sendi.MEMANG TERBAIK & BEST!!




BERMINAT?? TERUS HUBUNGI SAYA SID ANDA yang CERIA

NURAZWANA ZAKARIA
ID 918791
0199904429
tulipcomey@gmail.com

No comments:

Post a Comment