Sunday, February 9, 2014

Shaklee mengerat silaturrahim


Dalam konteks hidup bermasyarakat, kita saling memerlukan antara satu sama lain. Kita tak boleh hidup sendiri. Realiti kehidupan kita menuntut kita untuk berinteraksi dengan orang ramai.

Dalam konteks Shaklee, alhamdulillah Shaklee mempunyai ribuan Shaklee independent distributor serata Malaysia bahkan luar negara. Jaringan Shaklee ni, merapatkan hubungan kami sesama ahli Shaklee. Contoh dalam group wana sendiri dan group bersama leader, alhamdulillah hubungan kami seperti BFF walaupun belum pernah bersua muka. Jaringan komunikasi masa kini merapatkan kami, coaching melalui FB, whatsapp, video..macam2 cara :)

Tu tentang sesama ahli, SID bersama customer pun daripada belum kenal..melalui Shaklee, berkenalan, consultation untuk pemakanan vitamin, follow up..dari situ terbinanya ukhwah persaudaraan :) saling mengenali dalam berurusan. Bukan kah seronok macam tu? kan?

Ada yang add SID untuk mendapatkan vitamin untuk diri sendiri, keluarga. Melalui pengalaman saya sendiri, ada yang ternampak status Fb saya, individu tersebut terus add friend saya. Then ceritakan permasalahan nya. Alhamdulillah dapat membantu, kemudian individu ini perkenalkan kepada kawan-kawannya. Berkongsi tentang khasiat vitamin Shaklee & kawan nya pun juga berada dalam kelompok kawan-kawan saya. Jadi hari ke hari kenalan kita makin bertambah :)

Alhamdulillah, yang berminat nak menjadi ahli Shaklee jom2, kita meluaskan lagi empayar Shaklee serta meramaikan lagi kenalan, membantu mereka yang memerlukan serta menjana ekonomi diri & family.

hubungi saya
nurazwana zakaria
shaklee id 918791
0199904429/0129220685
tulipcomey@gmail.com

No comments:

Post a Comment