Saturday, February 15, 2014

kegembiraan bersama Shaklee


ni Maisarah dengan shaklee yang mama restock. Jumaat baru order kat Shaklee2u, tup2 tengahari tadi bro GDEX dah bagi salam depan pintu. Alhamdulillah selamat sampai semua. Ada yang dalam gambar ni dah bertuan.

Sangat seronok. Husband balik jap td senyum tengok kotak. heee..ni tengah berfikir nak letak stok kat mana, sebab dah sedia ada istana Shaklee kat rumah ni, gaya nya akan diletakkan atas rak semuanya. Alhamdulillah, stok ni buat customer sekitar Kuala Terengganu yang nak COD, in shaa Allah wana cuba bantu.

Hari ni alhamdulillah dalam 3 orang customer luar daripada Terengganu inbox ke FB wana untuk order. Alhamdulillah memang TERHANGAT DI PASARAN. Permintaan nya setiap hari. Ada yang tanya wana, boleh jual ke? boleh jalan ke biz dengan Shaklee ni? alhamdulillah & in shaa Allah boleh. Agaknya wana memang jenis yang sentiasa positif dan memandang sesuatu selalu positif. Alhamdulillah. Selain tu sokongan dan dorongan suami juga menguatkan perjuangan wana ber biz dengan Shaklee :)

Team My gems juga semakin berkembang dengan 'anak2 & cucu2'..moga terus berkembang dan success. amin.amin. in shaa Allah. Ada lagi yang nak berdaftar dengan wana??

JOM REBUT PELUANG untuk menjana pendapatan family, ada yang nak bantu suami, nak tambah duit poket, tampung keperluan anak2..saya akan guide from zero to hero. in shaa Allah. sama-sama kita berusaha.

HUBUNGI SAYA
nurazwana zakaria
Shaklee ID 918791
0199904429
tulipcomey@gmail.com

No comments:

Post a Comment