Thursday, February 13, 2014

urus bisnes dari rumah

Assalamualaikum dan salam sejahtera



entri kali ni tentang urus bisnes dari rumah, seronok dengar kan. Memang seronok tapi semua itu perlukan kesungguhan dan kesabaran. Urus bisnes dari rumah juga menuntut kita untuk pandai membahagikan masa, masa untuk ber biz, masa untuk family, untuk anak-anak..mereka juga memerlukan perhatian daripada kita. Jangan hanya semata-mata fokus pada bisnes, kebajikan mereka kita abaikan. Jadi kita kena balance :)

Urus bisnes dari rumah. Banyak kebaikannya antara nya bisnes tu kita sendiri yang handle, masa flexible, boleh lihat anak2 membesar, jimat sebab tak perlu hantar anak ke rumah pengasuh. Tu antaranya.

Mesti ada yang tertunggu-tunggu apa yang wana akan tulis seterusnya kan??

ok, dalam bisnes wana yang bernaung di bawah Nurazwana Trading sama ada mamamaisarah boutique atau Shaklee, semua nya menuntut pengorbanan, kesungguhan, doa. Alhamdulillah dengan apa yang wana dapat pada hari ni. Tapi wana masih lagi berusaha untuk melebarkan sayap bisnes yang wana ada dan dalam masa yang sama sangat seronok dapat membantu orang lain. 

Membantu macam mana? 

  1. membantu mendapat items yang mereka mahukan dengan kualiti yang terbaik 
  2. membantu mereka2 yang ingin menambah income untuk kehidupan yang lebih selesa. 
Alhamdulillah, diberikan peluang untuk membantu. Sangat seronok dalam ber bisnes ni. Berkongsi ilmu, berkongsi tips..macam2, semuanya wana buat secara online. Ada juga secara offline. Semua nya mudah. Bila kita fikir sesuatu tu mudah, boleh buat..in shaa Allah akan dipermudahkan :). 

Dalam Shaklee, adanya webinar online dengan leader, dari situ sangat banyak ilmu yang dikongsi, pelbagai tips. Sangat BEST!! tak perlu face tu face, coaching atau berkongsi ilmu secara online pun boleh :)

Jom pakat2 join wana menjadi ahli Shaklee, in shaa Allah wana akan coaching from zero to hero :) in shaa Allah


SID yang ceria
nurazwana zakaria
shaklee id 918791
0199904429 / 0129220685
tulipcomey@gmail.com





No comments:

Post a Comment