Thursday, April 10, 2014

Tips mendaftar sebagai Ahli


Alhamdulillah berada dalam warga Shaklee yang wana kira sebati dalam jiwa wana. Wana dan family makan Shaklee ni sebagai vitamin kesihatan dan kecantikan kami juga wana berbisnes. Bukan takat wana aje tau, husband wana pun membantu. Alhamdulillah.

Sekarang, pihak Shaklee telah bertegas dengan mana-mana pengedar Shaklee yang menjual murah dengan tindakan penggantungan keahlian. Ngeri kan?? Jadi saranan wana, better anda register untuk menikmati harga ahli di samping manfaat sebagai ahli. Tak perlu dah nak survey harga dengan para SID sebab harga nya sama aje :)

Jadi saranan wana, mendaftar lah tak kira bagi yang nak makan sendiri sahaja atau nak berbisnes. Kedua-duanya wana akan bimbing. Yela kan, kalau pun nak register sebab nak makan sendiri mesti kena tau aturan makan, cara makan, berapa kena makan, jadual pemakanan, apa yang boleh dan tak boleh. Semua tu kena tau. 

Ha..satu lagi, pentingnya anda memilih SID untuk mendaftar. Jangan nanti anda terkontang kanting macam mana cara nak makan vitamin, apa yang boleh dan tak boleh, kombinasi yang mana yang sesuai. Kalau anda memilih untuk berdaftar dengan saya, semestinya ilmu2 akan dikongsi kan :) in shaa Allah.

Jadi selain daripada nak mendaftar sebagai ahli, anda juga kena pandai memilih dengan SID mana anda nak register ye.


tu tips daripada wana untuk anda :)

Salam sayang




No comments:

Post a Comment