Wednesday, April 9, 2014

carotomax kecil comel yang WOW!!

alhamdulillah setelah sekian lama, carotomax kembali. memang ditunggu-tunggu ni. carotomax datang dalam bentuk yang sangat cute tapi khasiat nya, memang WOW.

sememang nya ramai yang mengalami masalah mata menanti kemunculan semula carotomax ni, termasuk saya.heee. wana ada rabun jauh dan juga silau :) jadi kalau malam, kawasan yang terlalu gelap yang tak de tiang lampu wana kurang confident untuk drive melainkan kalau terpaksa. heee..

teringat pulak wana kisah bulan lepas time tu aki sebelah encik suami sakit dan masuk icu hospital Pekan, stay kat hospital sampai jam 12 lbh malam. memang tak boleh masuk tapi boleh duduk kat tempat duduk yang disediakan kat luar. ramai mak cik dan saudara lagi masih menunggu walaupun dah larut malam. So, husband cakap dia nak stay dan tidur jaga aki. Jadi ada makcik2 yang nak balik, wana agak kurang confident juga nak bawak tambah nak balik ke temai tengah agak gelap jalannya. tambah makcik yang boleh drive, tak berapa berani nak drive kereta husband.

tapi dah terpaksa, wana pun drive kereta husband dan bawak makcik balik, mula2 aje kurang yakin nak bawak..dan jumpa stereng dan gear..heee.. bawak la dalam 70 -80. heee..ditambah dengan bunyi turbo kereta tu kan.hehe.selamat la sampai.alhamdulillah :)

ok, melalut ke cerita drive pula. terus sahaja ke carotomax. apa guna carotomax ni?


wana gambarkan secara ringkas ya:

carotomax membantu anda yang:

 mengalami masalah mata
 mengalami rabun silau
 mengalami masalah penglihatan (contoh nya kabur)/rabun
 mempunyai mata yang sensitif
 ingin memiliki mata yang sihat
 membantu mencegah kanser (antioksidan)
 ingin kekal awet muda

nak order?? boleh contact wana sms/whatsapp 0199904429  tulipcomey@gmail.com

No comments:

Post a Comment