Thursday, April 17, 2014

Teman 'Travel' Anda

sebut pasal ni mesti banyak vitamin yang anda gambarkan kan?? heee..normal la tu..wana ke mana-mana pergi vitamin Shaklee tetap angkut :)



bagi wana secara peribadi, teman travel wana yang utama adalah ostematrix sebab perjalanan yang jauh sama ada wana co-pilot atau driver nya, wana akan rasa lenguh badan. Bila sampai destinasi, wana relax kejap, siapkan diri, time nak tidur tu telan ostematrix..bila baring atas katil tu satu nikmat. :)

bangun pagi esoknya alhamdulillah cergas, lenguh badan hilang, kita rasa fresh dan bertenaga. Bukan hanya wana, en suami pun consume sama..Abah wana pun..heee

selain daripada tu, vitamin C..kenapa vitamin C?? sebab terdedah lama dalam aircond (sejuk), keadaan luar yang panas dan kering, hal ni boleh membawa kepada selsema. Jadi siapkan perisai awal dengan consume vitamin C. untuk anakanda Maisarah, teman travel nya meal shakes dan chewable vit c plus. 

banyak lagi sebenarnya vitamin yang terlibat dengan 'travel' ni..kalau rasa lesu kurang bertenaga, boleh consume vitalea, performance drink pun boleh..jadi kita bertenaga terutama individu yang drive tu :)

Selain daripada tu, bagi yang nak travel ni..perlu dapatkan rehat dan tidur yang mencukupi dan berkualiti. ha..sekali lagi ostematrix dapat membantu anda mendapatkan tidur yang berkualiti


baguskan :) banyak khasiatnya.

mama wana
id 918791
0199904429 (sms/whatsapp)
tulipcomey@gmail.com

No comments:

Post a Comment