Monday, January 13, 2014

CABARAN DAY 25 (entri 1) OBSESI ku..heeee

Perhatikan tajuk elok2 tau, bukan Obes tau tapi OBSES..

Obsesi wana:

  1. Pada pakaian kanak-kanak, nak2 yang gegurl punya. Cantik2, kembang2 dan cute. Suka sangat ada princess yang boleh mama pakaikan dia dengan macam2 jenis pakaian. 'Keobsesian' ku ini telah diterjemah dengan tertubuhnya Mamamaisarah boutique yang menjual kelengkapan bayi dan kanak-kanak, terutama baju-baju.Alhamdulillah hampir 4 tahun berada dalam bisnes online ni. Inspirasi wana adalah my dear princess, Nur Maisarah. Maka tertubuh la Mamamaisarah boutique yang bernaung di bawah NURAZWANA TRADING.
  2. Pada gadjet..hahaha (gelak dulu sebelum bercerita). Obses pada gajet ni tak la maksudnya wana nak grab semua. Wana suka dengan teknologi ni. Sekarang ni sehari dalam 2-3 kali kena cas hp sebab on mobile internet, customer whatsapp, family whatsapp..oleh kerana itu, my dear S3 itu memerlukan sokongan lagi. Lappy dah ada. In shaa Allah on my way nak grab note 8.0. heee..baru puas sikit. Dah siap pesan kat Maisarah, nanti mama beli yang ni tak leh buat main games tau, ni untuk work mama. Rasanya nanti dia yang rasmikan dulu. BB playbook papa dia penuh dengan educational games, story books dia.
  3. Water globe. Setakat ni ada beberapa koleksi peribadi. Suka tengok water globe tu dan rasa tenang. Hadiah ulangtahun perkahwinan yang paling sweet wana terima tahun 2013 adalah water globe sangat cute dan ade music. Maisarah pon dah berkongsi minat yang sama.

OBSESI Si Ceria,
~wana~

No comments:

Post a Comment