Thursday, November 7, 2013

ouchhh..gastrik..


aduhhh..ouchhh..badan berpeluh sejuk, perut sangat sakit hingga ada yang pening2, loya dan muntah2.. apa langkah yang anda ambil untuk atasi gejala ni?? 


tercari-cari sesuatu kat farmasi atau sedang search online tentang supplement yang sesuai untuk gastrik ni??


SHAKLEE in shaa Allah dapat membantu




ESP ~ tinggi alkali nya yang membantu meneutralkan asid, mengandungi protein yang membantu membina sel-sel badan untuk menggantikan sel-sel lama. Selain daripada tu, anda dapat extra2 khasiat lain..khasiat kecantikan, awet muda, dalaman yang mantap, berat badan yang ideal / boleh slim, untuk ibu2 yang masih BF sebagai milk booster.




Ostematrix ~ Pesakit gastrik memang sangat2 digalakkan mengambil susu sebagai hidangan harian. Ostematrix ni kaya Kalsium serta bersifat alkali yang akan meneutralkan asid dalam perut. Selain daripada tu, ostematrix bagus untuk saraf & tulang, melegakan sakit2 atau lenguh2 belakang.




B complex shaklee ~ yang bertindak sebagai penenang (anti stress) jadi anda TAK PERLU lagi painkiller, B complex shaklee bagus untuk kesihatan yang menyeluruh, juga untuk kecantikan kulit serta metabolisma badan.




Alternatif lain : adalah Peppermint ginger plus yang mengandungi herba asli pudina, halia, jintan manis, jintan hitam yang dapat mengawal angin dalam badan yang teruk & tak terkawal. Anda akan rasa nyaman & lega & selesa. Pil nya boleh dihancurkan dan dicampurkan dalam air panas untuk dijadikan minuman herba semulajadi.





jadi, apa tunggu lagi JOM HUBUNGI saya

SID TERBAIK anda

WANA SHAKLEE ID 918791
0199904429

No comments:

Post a Comment