Saturday, November 16, 2013

NUTRIFERON SHAKLEE perlu dimiliki?? kenapa??



Nutriferon, satu lagi produk Shaklee yang penting yang perlu ada di rumah. Nutriferon Shaklee ni dihasilkan untuk 'boost' sistem imuniti badan kita - interferon. Segala proses ini berlaku di dalam badan kita. IFN / Interferon ini merupakan sejenis protein yang terdapat dalam badan adalah salah satu komponen pertahanan badan yang berfungsi untuk melindungi badan daripada serangan virus/anasir yang tidak kenali oleh badan.

IFN / interferon terhasil secara semulajadi oleh tubuh untuk melawan secara patogen/ virus. Dengan ada nya Nutriferon Shaklee ni, dapat menggalakkan lagi penghasilan lebih interferon untuk lebih cekap bertindak melawan serangan virus/patogen daripada terus berada dalam badan kita. Seterusnya akan menyumbang kepada peringkat penyembuhan daripada serangan penyakit.

Perlu diingatkan yang Nutriferon Shaklee ni BUKAN UBAT , dan TIDAK mendatangkan kesan sampingan seperti ubat-ubat yang terdapat di pasaran.


Jadi kenapa anda perlu memiliki NUTRIFERON SHAKLEE?

  • menggalakkan penghasilan interferon (bantu mempercepatkan tindak balas & penyembuhan)
  • dihasilkan daripada kajian & penelitian selama 40 tahun oleh DR Yasuhiko Kojima (secara peribadi, saya sendiri mengagumi beliau kerana saya sendiri terlibat dalam bidang Imunologi ni & saya nak share dengan anda semua yang di Malaysia kita masih kekurangan Imunologist & doakan saya menjadi salah seorang di antara mereka yang seterusnya dapat berbakti kepada bangsa & negara.)
  • Rasa nya sedap (kanak-kanak boleh dapatkan khidmat nasihat saya) / penyediaan mudah
  • mudah di bawa ke mana2 (travel/outstation)

INGIN MEMBUAT PESANAN??

sila email ke tulipcomey@gmail.com ATAU sms/whatsapp/LINE 0199904429 untuk keterangan lanjut.





No comments:

Post a Comment