Wednesday, July 9, 2014

Mudahnya Jadi Ahli

Ada yang sudah terang lagi bersuluh tanya wana. Awak distributor Shaklee ke? awak agen Shaklee ke? YE, saya Shaklee Independent Distributor (jawab sambil senyum). Wana pasti ada yang berkira-kira nak jadi ahli Shaklee kan? Jadi entri hari ni tentang Mudahnya Jadi Ahli yang berkisar tentang mudahnya untuk menjadi ahli Shaklee.

Banyak entri yang lepas, wana kupaskan tentang manfaat, syoknya, bestnya jadi ahli. Kali ni kita nak lihat secara am process macam mana nak jadi ahli tu.



  • Cari dengan mana-mana Ahli Shaklee (penting untuk anda memilih SID yang anda rasakan boleh terus membimbing anda, kalau yang nak berbisnes tu of course kena cari SID yang pandai tunjukkan jalan buat anda. Bagi yang nak makan sendiri mesti nak cari SID yang dapat bimbing anda dapatkan vitamin yang betul dengan keperluan anda kan? Jadi cari mana-mana SID.
  • Bertanyakan tentang cara pendaftaran dengan SID berdaftar. (SID akan jelaskan apa yang perlu anda buat; sama ada anda nak mendaftar dengan belian & bayar yuran keahlian RM 75 semenanjung/ RM 85 Sabah Sarawak ataupun KEAHLIAN PERCUMA dengan belian produk sebanyak 200 UV.
  • Maklumat anda yang kami perlukan (Nama anda mengikut kad pengenalan, No IC anda, Nama Suami bagi yang dah berkahwin, No IC suami, No telefon anda, Alamat surat menyurat, email, No akaun untuk urusan Shaklee (ni in case bonus bulananan masuk, pihak Shaklee akan terus bank in)
  • Selepas payment telah anda buat ke account SID, para SID akan process pendaftaran anda dalam sistem Shaklee2u kami yang exclusive untuk SID yang berdaftar sahaja.
  • Process pendaftaran ni hanya makan masa 10-15 minit sahaja, dan anda terus akan diberi NO ahli dan password untuk ke Shaklee2u.
  • Sangat mudah dan pantas. Semuanya dihujung jari
  • Proses seterusnya adalah coaching exclusive daripada SID tempat anda mendaftar. 

JOM daftar JADI AHLI dengan Wana :)


wana
ID918791
0199904429 (sms/whatsapp)
tulipcomey@gmail.com

No comments:

Post a Comment