Sunday, July 6, 2014

Badan Sihat, Poket Berisi


Badan Sihat, Poket Berisi entri kita malam ni.

Alhamdulillah wana, husband, anak serta parents wana consume Shaklee ni sebagai supplement kami bagi menyokong dan menampung keperluan zat-zat serta mineral yang diperlukan oleh badan. 

Badan Sihat, Poket berisi ni wana nak story tentang sambil-sambil menjadikan Shaklee sebagai makanan tambahan kami, wana juga berbisnes dengan Shaklee ni. Alhamdulillah wana dapat membantu memberikan yang terbaik buat family wana, menjana pendapatan diri dan keluarga, membantu mereka-mereka yang ingin menjana pendapatan, membantu mereka-mereka yang nak consume Shaklee dengan PENJIMATAN (macam mana ni?? ha..kejap lagi wana explain)

Ada yang datang pada wana, kalau kita tak nak berbisnes tapi nak daftar sebagai ahli Shaklee boleh tak?

BOLEH. nak makan sendiri pun boleh, tak ada paksaan untuk anda yang nak makan sendiri ni untuk berbisnes. Kalau yang nak berbisnes tu, extra bonus dan saya sendiri akan tunjukkan jalannya.

Ramai yang makan sendiri memilih untuk register Shaklee sebab memang kita rasa PENJIMATANnya. Bila dah register, kita dapat nikmati belian dengan HARGA AHLI. Lepas tu pulak, bila anda buat belian 150 UV dan ke atas, sedar-sedar masuk BONUS dalam akaun anda. Jangan tak tahu, ada ahli team wana, dulu nya berdaftar hanya untuk consume sendiri, sekarang dah mula berjinak-jinak dengan bisnes Shaklee. alhamdulillah dah tiga bulan beliau merasa bonus Shaklee ni.

Tu tentang yang mendaftar sebab nak makan sendiri, yang berbisnes pula kita ada 'group coaching & personal coaching' yang khas dalam Facebook dan Whatsapp. Alhamdulillah, dapat membantu mereka menjana pendapatan. 

Nak sertai wana?? sama ada anda nak mendaftar untuk kegunaan sendiri ataupun nak berbisnes.

Yuran Pendaftaran RM 75 SM / RM 85 SS untuk SEUMUR HIDUP ni tau :)

ataupun keahlian PERCUMA dengan belian produk sebanyak 200 UV

wana
ID918791
0199904429 (sms/whatsapp)
tulipcomey@gmail.com






No comments:

Post a Comment