Tuesday, September 9, 2014

Double Promo Yang Best Di Bulan September

Buat julung-julung kalinya Shaklee buat promosi yang super gempak "Double Promo" iaitu Beli 3 Meal Shakes PERCUMA 1 lagi!!!  dan Beli 6 kotak Collagen Powder PERCUMA 1 lagi kotak!!!

WOW!!

Memang penjimatan yang berganda bulan ni, satu multivitamin yang lengkap terutama untuk anak-anak kita dan satu lagi bagi anda-anda yang mahu kekal cantik, anggun, juga sebagai milk booster tau.

Sebut pasal Meal Shakes ni wana rasa telah banyak entri wana berkaitannya dan anakanda Maisarah pengguna tegar Meal Shakes hampir 1 tahun setengah, kandungan penggunaannya yang kaya khasiat, penggunaan yang tahan lama iaitu 1 bekas tu tahan hingga 4-5 bulan, lepas tu bukan sahaja anak-anak malah seisi keluarga boleh consume ni, buat kita rasa bertenaga, tidak dilupa kulit yang licin, lembut dan cantik. 

Sangat bagus untuk perkembangan pembesaran dan perkembangan minda serta IQ anak2, juga bantu meningkatkan selera makan anak. Banyak lagi khasiat kalau nak diceritakan ni. Resipi dia pulak boleh dipelbagaikan..nak mix dengan susu, ribena,sunquick, fresh milk dan macam macam lagi.

Gambar ni set yang Maisarah consume :)

Bila bercerita pula tentang collagen powder, maka tergambar la kita wajah yang tegang, cerah tulus mulus, berseri-seri semulajadi. Memang terbukti!!









Pendek cerita memang BEST, anda boleh grab mana-mana promosi sama ada meal shakes atau collagen powder ni :)

SMS, PM, Whatsapp SEKARANG!! buat anda yang nak dapatkan PROMOSI ni!!

Ada yang Istimewa menanti anda yang Istimewa

wana
ID918791
01116866987 (sms/whatsapp)/ 0199904429
tulipcomey@gmail.com

No comments:

Post a Comment