Wednesday, March 19, 2014

mudah nye nak jadi ahli

Alkisahnya siang tadi, bro Gdex yang memang selalu hantar stok Shaklee ke rumah tanya time wana tandatangan stok yang sampai.

Bro: nak daftar dia kena bayar berapa ya, lepas tu kalau nak beli produk sekali boleh?

Wana: Boleh. ada 2 cara..berbayar & free membership. ni pendaftaran seumur hidup. (wana terangkan detail kat dia tapi ringkas & padat sambil tandatangan serta isi helaian yang perlu)

Bro: kalau nak register kena online ke macam mana?

Wana: saya boleh uruskan pendaftarannya, sekejap aje proses nya. Encik berminat nak register?

Bro: berminat, in shaa Allah saya akan contact no akak ye.

Wana: boleh. baik

sebelum ni, Bro tu ade dah tanya pasal Shaklee dan wana siap dah bagi biz card & flyer Shaklee untuk rujukan dan pengenalan.

sangat mudah untuk menjadi Ahli Shaklee ye semua. Saya akan uruskan pendaftaran anda dan tak sampai 30 minit dah dapat id :) saya akan tunjukkan cara nya sama ada anda nak ber bisnes atau hanya makan sendiri. kedua-duanya saya akan bimbing 

saya, SID TERBAIK anda
nurazwana zakaria
id 918791
0199904429 (sms/whatsapp)
tulipcomey@gmail.com

No comments:

Post a Comment