Monday, March 17, 2014

Alkisah nak jadi AHLI

ada yang whatsapp wana

Cust : akak, saya nak beli dan nak register tapi saya hanya nak pakai sendiri dan untuk family tak nak bisnes, boleh tak?

wana: (senyum) boleh, tak ada masalah. BOLEH nak makan sahaja tak nak berbisnes atau nak berbisnes pun BOLEH. Kedua-dua nya akan saya guide :)

Cust: kalau macam tu, saya tunggu gaji nak register & buat belian. (customer ni nak set slimming lengkap)


apa kesimpulan yang boleh kita rumuskan di sini..ha..

TIADA PAKSAAN untuk ber biz tau, nak register sebab nak makan sendiri BOLEH, kalau nak ber biz & makan sendiri pun BOLEH :)

so sapa2 yang nak REGISTER, JOM2 pakat serbu saya ya

saya SID terbaik anda
nurazwana zakaria
shaklee id 918791
0199904429 (sms/whatsapp)
tulipcomey@gmail.com


No comments:

Post a Comment