Wednesday, October 1, 2014

Bertenaga Walaupun Alahan Teruk

Malam ni wana nak bawakan kisah ringkas tentang kenalan wana yang kekal bertenaga walaupun diuji dengan alahan yang teruk dan juga kerap sakit.



Alhamdulillah, kita dikurniakan nikmat kesihatan oleh Allah SWT. Jangan kita lupa, sakit, rasa susah juga merupakan satu nikmat atau ujian untuk menguji ketabahan kita dan kebergantungan kita kepada Allah. Ok, terus sahaja kepada kisah kenalan wana. 

Seorang ibu yang sedang hamil, diuji dengan alahan yang teruk, katanya memang tak boleh masuk apa, masuk nasi muntah, yang boleh makan hanya seafood cam meratah udang. Nasi memang tak boleh telan. Setiap kali promo ESP, memang dia akan memborong ESP ni.

Katanya ESP ni banyak membantu sepanjang kehamilan dia, walaupun tak boleh makan nasi, hanya meratah lauk, tapi dengan adanya ESP dia kenyang, dapat pastikan bayi yang dikandung pun sihat, sedikit sebanyak membantu pertahanan badan dia. Selepas tu, dia diuji pula dengan demam denggi. Ya Allah, banyaknya dugaan ibu ini. Dia tetap kuat dan wana kerap bertanya khabarnya, tanya tentang pemakanan, kandungan macam mana. Alhamdulillah dia kebah seminggu selepas tu.

Sekarang, masih lagi ada alahan katanya tapi tak seteruk di awal kehamilan dulu. Walaupun begitu, rutin dan kerja dilakukan seperti biasa. Tabah dan kuatnya ibu ini. Moga akak Zaimah kuat dan sihat, baby sihat, dipermudahkan segala-galanya. Amin. In shaa Allah.

wana juga nak bawakan testimoni ibu yang mengalami alahan yang rasa bertenaga dengan izin Allah bila consume ESP ni.



Anda mengalami situasi yang sama?? Jangan takut untuk bertanya wana ID918791. Boleh hubungi wana sms/whatsapp 01116866987 atau boleh email tulipcomey@gmail.com.

Saya sedia membantu anda 

No comments:

Post a Comment