Monday, October 27, 2014

Promosi Oktober Yang Bakal Berakhir

Berbaki beberapa hari lagi sebelum tirai promosi Oktober akan berakhir.

Sungguh rugi bagi sesiapa yang tak rebut peluang untuk dapat ESP dan meal shakes bulan Oktober ni. Kedua-duanya kaya khasiat tersendiri.

Ada ibu yang datang kepada wana, bercerita tentang masalah anaknya yang mudah dan kerap ditimpa penyakit. Kejap pulih dari demam, dua tiga hari lepas tu demam semula plus selsema. Dah ke doktor, buat blood test, tapi segalanya negatif. 

Buntu ibu muda tu nak buat apa, jadi wana cadangkan meal shakes untuk dijadikan supplement bagi anaknya. Kerana alhamdulillah dengan izin Allah, meal shakes ni telah banyak membantu para ibu yang berhadapan dengan situasi yang sama, anak yang kerap jatuh sakit, selsema/batuk yang berlanjutan, anak yang kurang selera makan, anak2 yang sembelit, kulit kasar dan eczema.

Itu situasi yang pertama, ni wana nak story situasi kedua di mana ibu muda juga berkongsi masalah kulit kasar, menggelupas, kering yang dialami oleh bayi nya. Pelbagai minyak dah disapu. Bayi nya sepenuhnya menyusu badan. Jadi wana memberi alternatif untuk ibu ni, iaitu dengan menambah ESP dalam hidangan harian ibu. Jadi khasiat dapat dikongsi untuk bayi. 

Alhamdulillah dengan izin Allah, ESP yang kaya khasiat ini juga telah banyak membantu ibu2 yang inginkan milk booster, slim, kulit yang cantik mummy & baby, kesihatan dalaman wanita, bertenaga, juga kemantapan untuk kebahagiaan.

Banyak sebenarnya kalau nak diceritakan tentang khasiat kedua-duanya baik ESP mahupun meal shakes ni. Wana sendiri pengamal ESP, sementara anakanda saya penggemar Meal shakes.Alhamdulillah, terbukti khasiatnya dan kami amat berpuas hati. Memang berbaloi.

saya sedia membantu anda :)

Mama wana
ID918791
01116866987
tulipcomey@gmail.com

No comments:

Post a Comment