Wednesday, June 4, 2014

Inch Loss Yang Best Dengan Slimming Set Shaklee

musim ni orang pakat buat kenduri kawen..al maklum lah cuti sekolah. Gulai kawah, opor daging, ayam masak merah, acar, ikan masin, ulam-ulam, sambal, buah tembikai, air sirap.perghhhh..memang sedap.,terutama sirap selasih (ni memang wana suka sebab kita rasa fresh).uishhh..bercerita pasal makanan ni memang takkan habis ceritanya.

Tapi..ada tak kita kira berapa kalori? berapa lemak?berapa kolestrol? toksin yang melekat? mesti kita tak sempat nak fikir kan? Yang senyum-senyum tu mesti betul :)

sesuai dengan tajuk kita petang ni, inch loss yang best. Macam mana pulak tu?



nak juga wana bercerita tentang slimming set yang wana consume ni secara ringkas. Kombinasi ESP, Alfalfa complex, Herblax, dan Lecithin. Kombinasi ni merupakan set slimming yang penuh. Membekalkan tenaga, dalam masa yang sama untuk detox (nyahtoksin daripada badan dengan herblax & alfalfa complex) , mantap dan sihat dalaman (kombinasi ESP & alfalfa complex), bantu kempiskan perut (herblax), bantu membakar lemak (lecithin). selain daripada tu banyak lagi khasiatnya yang anda akan alami.

Set ni lelaki dan perempuan boleh consume. Ibu-ibu yang tengah menyusukan bayi pun boleh consume. Memang serius BEST. Dengan cara pemakanan, tips, petua khas daripada wana, anda akan merasai inch loss yang best sebagaimana yang wana sendiri alami. JUGAAAA..untuk ibu dan isteri luar sana, anda akan mendapat EXTRA BONUS dengan mengamalkan set ni. Untuk kebahagiaan bersama :)

Dapat pakai baju time bujang dulu-dulu, siapa yang tak nak kan??

Jangan tunggu lama-lama, dapatkannya HARI INI!!


wana
id 918791
0199904429




No comments:

Post a Comment