Wednesday, June 4, 2014

Cepat vs Selamat?? Anda Pilih Yang Mana?

Pelbagai kewujudan produk atau lambakan produk pelangsingan di pasaran. Pelbagai harga dan jenis yang ditawarkan, ada yang dalam bentuk serbuk, dalam tablet, capsule, ada yang menawarkan harga murah dan kesannya penurunan berat yang drastik dan ada yang agak mahal harganya.



Persoalannya sekarang adakah anda PASTI


  • ianya SELAMAT?
  • ianya HALAL?
  • ianya TIDAK MENDATANGKAN KESAN JANGKA MASA LAMA?
  • ianya BERSESUAIAN dengan ANDA?? sesuai dengan individu lain TIDAK menjamin ianya sama sesuai dengan anda.
tu persoalan UTAMA yang mesti anda jawab
(mesti ada yang cakap, ala..sipulan tu makan ni cepat je turun badan, sihat aje setakat ni..ha..cuba kita lihat dalam jangka masa yang panjang dan effect kepada dalaman kita..dalaman kita tak nampak kan??)

Di dada akhbar pun banyak memaparkan tentang rampasan produk pelangsingan ni, yang antara nya

myMetro : 3 ejen 'herba ajaib' diserbu (yang mengandungi sibutramine yang dikatakan boleh membawa maut dan penyebab penyakit gila). Dalam serbuan yang berasingan juga ditemui kandungan racun Dexamethasone dan Hydroquinone yang digunakan untuk tujuan pencerahan kulit. (sumber: 3 ajen herba ajaib diserbu

Anda juga boleh membaca keratan akbar ni. (sumber : Utusan online )

Dan juga tajuk yang menarik dan ngeri didengar ( Sumber : Berita Harian )

Ada juga yang sanggup membelanjakan sejumlah wang untuk  mengambil pelbagai suntikan daripada beberapa produk yang ditawarkan di pasaran.


Persoalan yang sama mesti anda tanya kepada diri sendiri.. tapi kebiasaannya oleh kerana ingin tampil cantik, segala persoalan ditolak ke tepi. Itu persepsi atau mentaliti yang perlu kita ubah agar kita menjadi pengguna yang bijak dan kita tau apa yang kita gunakan.

Pilihan ditangan anda, jadi lah pengguna yang bijak yang bukan hanya mengejar sesuatu produk yang murah yang kita belum tahu asalnya yang akan mendatangkan kemudaratan kepada diri kita. 

Berubah lah kepada produk yang sudah pasti Halal, sihat, selamat, 100% semulajadi dengan harga yang berpatutan, khasiat yang best untuk kesihatan, loss inch, penurunan berat badan yang konsisten dan untuk kecantikan juga. bagi isteri2/ibu2 lebih MANTAP!!

Bila consume slimming set ni, pastikan juga cukup pengambilan air seharian, mengamalkan gaya hidup dan pemakanan yang sihat dan seimbang, rehat yang mencukupi, melakukan senaman ringan juga. nak slim atau nak turunkan berat badan tiada cara yang semudah ABC tau :) 


"SIHAT, CANTIK & BAHAGIA"


untuk keterangan lanjut, boleh terus hubungi saya


wana
ID 918791
0199904429 (sms/whatsapp)
0129220685 (sms)
tulipcomey@gmail.com